M.A.C. Day

E aí?! 

Hello folkens!

Hoje quero falar sobre maquiagem. :-) Yeeeaahhh! rsrsrs Será que teremos vídeo também??? hahaha :-p Estou ensaiando gravar uns vídeos, mas tenho vergonha, sabia? rsrsrs :-p Com o cabelo curto, decidi usar maquiagem todos os dias. Mas quando eu digo "maquiagem", me refiro MAQUIAGEM MESMO. Pacote completo. rsrsrs 

I dag ønsker jeg å snakke om make up. :-) Yeeeaahhh! hehe Skal vi ha video også ??? hahaha:-p Jeg øvde for å rekord noen videoer, men jeg er sjenert, vet du! hehe :-p Med kort hår, bestemmer jeg meg for å sminke meg hver dag. Jeg mener VIRKELIG. Full pakke. hehe

Minha amiga e eu fomos à M.A.C do Oslo City e eu comprei uns produtinhos básicos lá. Na verdade esse post é o resumo de duas visitas que fizemos lá. Estou super satisfeita com o investimento. Na primeira ida, comprei um primer, um BB Cream e um pó compacto de cor errada que estou usando como iluminador.

Venninna mi og jeg dro til MACOslo City og jeg kjøpte noen grunnleggende produkter der. Egentlig dette innlegget er et sammendrag av to besøkene som vi har gjort. Jeg er super fornøyd med investeringen. I første runde, kjøpte en primer, en BB Cream og en pounder i feil farge som jeg bruker som lyset.




Na segunda visita que fizemos, fomos maqueadas pela Amy (acho que é assim que se escreve o nome dela). Você agenda o dia e a hora, e depois tem um dia de princesa! :-) No final da mini aula de 30 minutos, você tem que adquirir Kr 250 em produtos. Essa parte eu não sabia, mas iria comprar umas coisinhas assim mesmo. rsrsrs Eu comprei um fixador de sombra, um lápis de olho lilas (que pode ser usado como sombra), o batom Açaí da Julia Petit e um rímel sensacional

På den andre gang når vi dro dit, Amy (tror det er hvordan du stave navnet hennes)sminket oss. Du bestiller en dag og tid, og deretter ha en prinsesse dag! :-) På slutten av mini 30-minutters klasse, må du skaffe Kr 250 i produkter. At en del jeg ikke visste, men jeg ville kjøpe et par ting likevel. hehe Jeg kjøpte en fixer skygge, en blyant øye syrin (som kan brukes som skygge), Açaí leppestift by Julia Petit og en oppsiktsvekkende mascara.







O resultado?

Resultatet?


Polly de Açaí, eu de Petite Red e Amy de Boca da Coleção Julia Petit

Tive um dia super agradável! :-) Amy é uma inglesa SUPER fashion, gente! E perturbou pra eu voltar a falar inglês. Porque eu não consigo mais falar inglês. Sai o norueguês em vez do inglês e às vezes do português. rsrsrs Não vejo a hora de comprar mais produtos.

Jeg hadde en fin dag! :-) Amy er en engelsk SUPER cool jente, folk! Hun forstyrret meg for å snakke engelsk igjen. Fordi jeg har ikke snakket lenger. Det kommer norsk i stedet for engelsk og noen ganger portugisisk også. hehe Ja... Jeg gleder meg til å kjøpe flere produkter.

Comentários

Este comentário foi removido pelo autor.